lördag 3 mars 2012

Motivationsproblem?

Årets viktigaste match på en lördag i PO2 borde innebära nervositet och full laddning! Men ska sanningen fram har jag lite motivationsproblem idag. Vi har blivit bortskämda med tuffa täta derbyn hela säsongen så när nu Östersund kommer på besök kittlar det inte lika mycket som vanligt. Får helt enkelt ge mig själv två snabba örfilar och en rejäl utskällning så ska ni se att jag kommer vara fullt fokuserad när pucken släpps kl 15:00.

Jag hoppas att spelarna har just fullt fokus på dagens uppgift för Östersund var snäppet vassare än de flesta förutspått och tog verkligen chansen när lägena dök upp. Vi kan nog förvänta oss att de kommer köra på för fullt och sätta allt på ett kort, alternativet är ju sommarträning imorgon och de vill de säkert undvika.

Jobbet måste göras över hela banan och med högt tempo på både skridskor och passningar ska detta gå vägen. Kommer bara KHK ut med rätt inställning och samma attityd som vi sett i slutet av AE kommer vi få ladda för PO3 ikväll.

5 kommentarer:

  1. Tycker det är kul när nya lag kommer till Kiosken, men jag tror matchen blir tätare än vad många tror........

    SvaraRadera
  2. Farligt med lag med speed spm absolut inte har något att förlora!

    /Scarpino

    SvaraRadera
  3. Hur faaaaaaaaan spelar niiii. Jag ska då fan inte titta imorgon. Satan .fan. helvetet. Skit . Johan

    SvaraRadera
  4. vill man inte eller har slipat skrillorna fel då kan man ej åka skridskor
    så är det o lag som spelar med det material som dom befoga över o KÄMPA för det dom vinner,,, så vad är KHK s motivering undrar jag. Står helt stela o titta på gör dom som bestämmer i båset oxå

    SvaraRadera
  5. Hoppla, vem bjuder Skarpis på MOSbricka idag?

    de är Ni som är KHK, eller lilla Mif & LHC.

    SvaraRadera