söndag 15 januari 2012

Ny match, nya tag!

Ikväll väntar seriens tvåa på bortaplan. Mariestad är ett lag som blandat och gett hittils och är därför rätt svårbedömt. De har nollat KIK fått storstryk mot Krif och nu senast slog de Vimmerby med tvåsiffrigt. Framförallt är det två femmor som vi får se upp med. Första med centern Ronny Johansson och andra med Jonas Pontusson i spetsen.

Detta kommer bli en riktigt intressant match och vid KHK seger ser vi till att haka på toppen. Det sker en del förändringar i laget, Fimpen spelar med Ågren och Elofsson. Niklas blir center mellan Ruiz och Wallmark medan Bates får spela med Söder och Pöllänen. Jimmies kedja är intakt.
På backsidan spelar Kenny-Julle, Aaro-Grönlund, Whala-Wallgren. Övriga backar som följer med är JP och Jonas.

Ni som inte kan åka till mariestad kan se matchen via KHK-TV, köp matchen HÄR.

Mitt tips 2-6

6 kommentarer:

  1. Jag är lite mer pessimistisk 2-5.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag realistisk 4-2 till Mariestad. To late folks.

      Radera
    2. Nej du är bara en bitter mäniska, jag är realist 0-4 khk!

      Radera
    3. Jag är ingen bitter människa, jag har en skarp hjärna. Inte rätt resultat iofs men ändå hahah

      Radera
  2. Bates gör 3 mål ikväll !!!!!

    SvaraRadera