måndag 30 januari 2012

Eftersnack med Fimpen!

Tjena!

Återigen grattis till vinsten!

Tack, skön vinst.

Jag tycker ni gör säsongens bästa match, håller du med?

En utav dem. Tycker väl att det märktes ändå att båda spelat 3 matcher på kort tid, inte direkt välspelat. Bra fart med två lag som väntade ut att de andra skulle göra misstag. Tycker vi som lag kämpade otroligt bra, grymt bra tålamod och vi gav inte bort något. Det är väl där vi haft problem innan som jag ser det, att vi gett motståndarna lägen. Nu ska motståndarna göra något bra för att komma igenom vårt försvarsspel och det är en trygghet. Detta tror jag alla i laget känner att vi kommit till rätta med, vi tappar inte puckar på "fel" ställen som innan och alla jobbar hårt i defensiven. 

Även om det stod 0-0 efter 40 minuter kändes ni som det starkare laget.
 
Ja det kändes faktiskt som att vi var lite starkare, samtidigt får vi ju också mycket energi av att vi gör målen. 
Den där riktiga anstormningen som jag trodde skulle komma, kom aldrig, de kanske inte riktigt orkade. 

Aaro tjatar om nån macka han gav Ottinger, var det nåt du såg;)?

Nej, vad menar du???

Jodå den var fin, perfekt slagen. Den lär vi väl få höra talas om i några dagar antar jag ;-).

Nu är det dags för smålandskedjan att avgöra mot KIK, eller hur?

Hade suttit fint, vi har ju haft en jäkla massa lägen i senaste matcherna men det vill sig inte riktigt. Fortsätter vi bara jobba så kommer det släppa, får hoppas på ketchup effekt ;-). Så länge vi vinner är det ok om vi missar, värre om vi skulle förlora. 
Men visst hade känts bra om vi kunde få göra lite mål, annars ljuger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar