torsdag 19 januari 2012

Avslöjad!

Alla ni som följer mig här på bloggen och ni som känner mig vet att jag har en stor kärlek och passion för hockey och främst KHK. Lägger åtskilliga timmar i veckan året om men idag drev jag det lite för långt, nåt t.o.m jag får erkänna.
I eftermiddags fick jag detta sms från Fimpen:
"Haha jag vet att du tycker om mig, men inte så mycket ;)"

Blev väldigt konfunderad men efter en genomgång av senast skickade sms fann jag detta skickat till Fimpen:
"Hej älskling! Du kan hämta mig 15:30, pussar!"

Tyvärr verkar jag inte ha nån chans då Fimpen skulle kolla in Micke Persbrant istället. Men som jag brukar säga, aldrig aldrig aldrig........

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag väldigt orolig. Är det så att du försöker nästla dig in i Fimpens fisketeam? Överger du Palle och mig? Bara för att Fimpen och grabbarna vinner en match så betyder det inget för fisket!! Du vet att du kan lita på mig så det är nog inte där det brister. Kan det vara så att du inte litar på att Palle kan spela noll noll mot deras svagaste kort. Kan man få mindre än noll gäddor? //Forumägarn

    SvaraRadera
  2. Haha, som man säger: FAIL! ;)

    SvaraRadera