tisdag 27 november 2012

Chris Butler till KHK?

Enligt BLT sporten är den amerikanske NHL backen Chris Butler på väg till KHK och följer man Chris på twitter så är han på väg till Sverige just nu. Chris kommer senast från Calgary men har även spelat med Buffalo i NHL. Han har även meriter från landslagsspel då han i senaste VM spelade 8 matcher för USA, en meriterad 26 åring med andra ord!

Detta borde samtidigt innebära att Logan fått dubbla pass och då är frågan hur är det med Shay?

Ni som hänger på twitter kunde redan igår kväll snappa upp att nåt var i görningen och när jag var i kontakt med Calle igår pekade hans svar, eller icke svar, på att något var på gång.
Ni hittar mig på twitter under namnet @KHKhockey

10 kommentarer:

  1. Kanonbra, men egentligen känns det inte intressant längre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägg av o lipa!

      Det är nu mer än någonsin som det gäller o visa att DET ÄR VI SOM ÄR KHK.......

      Radera
    2. det finns ett ordspråk som heter "BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG"

      Radera
  2. För lite, för sent....

    SvaraRadera
  3. Vadå visa att vi är KHK. Det skulle fan klubbledningen visat för länge sen isf, dem har ju fördärvat hela säsongen, det kan man verkligen lipa för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis som jag skrver, visa att DET ÄR VI SOM ÄR KHK.
      Sparka sig trött o lipa hjälper inte ett skit just nu.
      Om vi på läktaren gör vad vi kan (o är kända för) dvs STÖTTA grabbarna på isen så kan du vara säker på att dom gör ALLT va dom kan. Det är ju idel vinnarskallar på isen eller tror du dom är nöjda?
      Kom igen nu KHK.

      Radera
    2. Snälla du, problemet är ju att vi har för svag trupp, då hjälper det inte att vi skriker oss hesa på läktaren. Ska det vara så svårt att inse var problemet ligger?

      Radera
    3. Håller med dig till viss del att truppen är svag. Men "snälla" du, varför sparka på den som redan ligger? Jag o säkert många med mig anser att det inte blir bättre av o spy ännu mer skit över grabbarna på isen i det prekära läge dom befinner sig i just nu. När det gäller ledningen o deras arbete så finns det en hel del mer att önska! Men som sagt, nu mer än nånsin så är det vi som är khk.

      Radera
  4. det finns många som vet om hockey men vad gör ni ...jo klaga på allt o alla det är väl så att vi ska väl ge vårat stora stöd till våra grabbar som är där på isen om inte så ta på skriskorna själva .....

    DET ÄR VI SOM ÄR KHK

    från hockey tokiga Fam, Holgersson Sturkö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar till fam Holgersson, Sturkö: Jag har inte klagat på några spelare i KHK, tänker heller inte göra några personliga påhopp, läser ni min kommentar lite noggrannare tror jag t.o.m. ni förstår, och innerst inne tror jag ni tycker likadant, HA och divison 1 är två helt skilda världar, detta trodde jag klubbledningen visste, tydligen inte.

      Radera