tisdag 27 november 2012

Butler på plats!

Det blev precis som Blekingesporten avslöjade i dagens tidning Chris Butler från Calgary som ansluter. Ska bli oerhört spännande att se han på is och vad han kan tillföra! Garanterat en klassback med tanke på hans meriter och att han är mitt i karriären.

Denna värvning väcker dock en hel del frågor precis som jag varit inne på i tidigare inlägg. Nu står vi med 3 transatlanter och enligt Calle ska de slåss om två platser vilket gör att en av Logan, Mcdonell får stå över varje match. Så här kan det naturligtvis inte pågå utan klubben måste snart ha en lösning och jag hoppas det är som jag skrev i förra veckan att Logan är nära att få dubbla pass då han ska ha engelskt påbrå. Alternativet är att klubben låter Logan gå men det kan jag aldrig tänka mig då vi vid ett eventuellt slut på lockouten vore av med både Logan och Butler.

Gräver inte ner mig i det nåt mer idag utan hälsar nye Chris Butler varmt välkommen till KHK!

4 kommentarer:

  1. Detta blir kalasbra! Gott jobb av ledningen!

    SvaraRadera
  2. Det blir skit bra. Men vill bara säga att det är pinsamt att se vilka inkompetenta jornalister vi har i blekinge. Inte en frågaunder presskonferensen. Pinsamt!!!!

    SvaraRadera
  3. det finns ju ett alternativ att man lånar ut Logan till t.ex. GoISet som ju blir av med Jonas.

    SvaraRadera
  4. Tror nog KHK vill ha stor del av hans lön betald för att slippa så mkt av kostnaden som möjligt och det klarar nog inte Mörrum

    SvaraRadera