söndag 9 oktober 2011

Inför OIK-KHK med Skoog!

Hej Simon!

Topplacering i serien och nyförvärven producerar, antar att du är en nöjd sportchef?
-Ja det känns bra! De ger lite arbetsro i tillvaron, om de nu finns arbetsro i detta jobb! :)

Du värvade två rätt okända målvakter och jag bland flera trodde de skulle bli er akilleshäl. Hur säker var du på dessa killar?
-Jag hade aldrig tagit hit dom om jag hade tvivlat på dom!

Hur är det med din rygg, finns det några comeback planer?
-Min rygg känns helt ok nu när jag inte tränar lika mycket!
-Comeback känns absolut inte aktuellt jag trivs fantastiskt bra med mitt nya jobb!

Nu väntar derby mot KHK. Vad tycker du om vårat lag i år?
Jag har sett KHK vid tre tillfällen och jag tycker laget ser spännande ut, sen är de väldigt tidigt att se hur pass bra laget blir i slutet av säsongen. Tycker de är fantastiskt roligt att se att dom unga har tagit chansen jag tänker på Julle, Mingotti och Sirbäck.


Hur ser biljettläget ut, blir det fullsatt?
Jag hoppas de ska bli fullt förutsättningarna kan ju inte bli bättre! SLAGET om första platsen! :)

Derby, mycket folk, två topplag och heta känslor både på isen och läktaren, känns som det kan bli en kul match?
Ja de kommer bli en riktig hockeyfest!

Så hur slutar då matchen?
Jag hoppas de kommer bli en jämn och spännande match och en fest i hallen.
Vi vinner med 4-2 4:an i tom kasse! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar