onsdag 16 november 2011

Inför Kungälv-KHK med Wallgren!

Ikväll ska det bli tre poäng borta mot Kungälv, något annat finns bara inte! Ska bli intressant att se utformningen på femmorna nu när Jocke är borta. Dagens glädjeämne är att Wallgren är tillbaka i spel igen! Betydligt tidigare än jag hade förväntat mig, riktigt kul! Här kommer en liten intervju med Jonas.


Hej Jonas!
Hallå!

Välkommen tillbaka!
Tackar!

Detta var väl betydligt tidigare än förväntat?
Ja det kan man lugnt säga. Jag är nöjd med rehabträningen och den har gett resultat.

Hur länge har du kunnat gå för fullt på is?
Har varit på is ett par veckor nu, men jag började gå för fullt för ett par dagar sen, och allt har känts bra hela tiden så det är skönt.

Ingen risk att du går på för tidigt?
Nej, korsbandet kommer alltid vara skadat och därför ha jag nu ett väldigt bra knäskydd som stabiliserar. Ledbandet behöver 6-8 veckor för att läka, och jag är inne på 10e veckan, så det ska inte vara någon fara.

Antar att du är rätt spelsugen?
Ja verkligen! Ska bli kul att få komma igång igen.

Lycka till ikväll!
Tack ska du ha!


Mitt tips 1-5

Övriga matcher:
Krif-Mörrum
OIK-KIK
Helsingborg-Halmstad
Pantern-Nybro

3 kommentarer:

  1. Kungälv-KHK 1-4
    Krif-Mörrum 5-1
    OIK-KIK 2-3
    Helsingborg-Halmstad 3-2
    Pantern-Nybro 3-2

    SvaraRadera
  2. Du behövs i försvaret. Välkommen tillbaka.

    SvaraRadera