måndag 21 november 2011

Eftersnack med Fimpen!

Hej Fimpen!

Grattis till segern och tre nya poäng!
Tack, skönt att det rullade på och blev lite mål.

Mycket bra offensivt spel. Känns som flera intressanta nya kedjor?
Ja det har blivit lite ändringar i kedjorna och det tycker jag har fallit bra ut. Gäller att ha flera femmor som producerar och det tycker jag vi har nu. Tycker att vi börja få till spelvändningarna också, givetvis kan det gå ännu snabbare men det är helt klart på väg.

1+1 för dig men nog borde du satt ett till;)?
Minst ett till skulle jag säga ;-), får hoppas att det kommer senare i veckan istället. Det känns bra i kedjan vi börjar hitta varandra mer och mer. Vi tänker inte så mycket utan försöker åka mycket skridskor och komma till skott. Bates drar ju till sig en hel del uppmärksamhet vilket gör det lättare för mig och Nicke, synd att inte Bates kanon efter ett tek satt, det var riktigt hårt.

Nu väntar tre tuffa matcher mot Krif, Mörrum och KIK på en vecka. Vad tror du om dessa matcher?
Ja vi ska börja med att bryta Kallinges svit på onsdag. Det kommer bli tuffa matcher men samtidigt jäkligt roligt.
Gäller att som vanligt kämpa och bestämma sig för att vinna, då kommer vi vinna det är jag helt övertygad om.
Klyschor, men så är det!!!

 Då ser vi framemot en riktigt rolig hockeyvecka!
Det gör vi!!!

3 kommentarer:

  1. Fiskekampen tar sandvikarna i hamn. Vi har bestämt oss för att vinna!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Blir det någon websändning på onsdag mot Krif? Jag syftar på Karlskronakanalen. Vägrar betala för han den där ......LG

    SvaraRadera
  3. LG are the kiiiiiiiiiiiiiiing!!!

    SvaraRadera