tisdag 1 november 2011

Avstämning med Wallgren!

Hej Jonas!
Tjena!

Hur går det med din rehab?
Det går väldigt bra såhär långt tycker jag, jag kör på varje dag och det går bättre och bättre.

Har du börjat köra på is igen?
Jag väntar på ett knäskydd som ska komma i slutet på veckan som stabiliserar knät, och då kommer jag kunna gå på is.

När tror du att du är tillbaka på allvar?
Svårt att säga, allt beror på hur det känns när jag går på is. Men som det känns nu så kommer jag vara tillbaka tidigare än väntat.

Hur känns det att stå vid sidan av?
Det är det absolut värsta med att vara skadad, väldigt frustrerande att inte få vara delaktig och hjälpa laget på samma sätt, men sugen blir man.

På onsdag väntar match mot ett formstarkt Nybro. Vad tror du om den matchen?
Ja, jag såg att dom vann mot OIK sist vilket säkert har stärkt deras självförtroende, men kan vi bibehålla skärpan och inställningen som vi haft i inledningen på de två senaste matcherna så tror jag vi har en bra chans att köra över Nybro.

Vad blir det och vem avgör?
Det blir en tuff och tight match men jag hoppas på en seger med 3-0. Jimmy Svensson stänger matchen

1 kommentar: