lördag 12 november 2011

Inför KHK-OIK med Skoog!

Hej Simon!

Nu har mer än halva serien gått. Vad tycker du om er insatts hittils?
Jag tycker den är ok! Offensivt har de sett bra ut hela säsongen, defensivt tycker jag vi har varit lite ojämna vi började dom första 9:e matcherna mycket bra sen de 7 senaste har vi fuskat mycket i defensiven.

 
Vilka andra lag tycker du har överraskat positivt och negativt?
Jag tycker Kallinge har gjort de mycket bra! Sen trodde jag Mörrum skulle göra de bättre!

 
Ni gör mest mål men släpper också in flest av topp fyra lagen. Saknas det en Skoog i defensiven?
NEJ de saknas ingen Skoog! Men som jag skrev i frågan innan, jag vet att vi kan spela bra defensivt men vi har fuskat speciellt nu i den andra rundan av serien.

 
På söndag kommer ni till arenan. Vad tror du om denna matchen?
Ja jag hoppas de blir en jämn och tuff match.

 
Vad blir det och vem avgör?
Jag tror Jesper Engelin gör en mycket bra match i målet sedan tror jag Prez och Fournier kliver fram och visar att de är sådana matcher dom gillar att spela!
 
VI vinner med 3-1 3:an i tom kasse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar