tisdag 22 november 2011

Inför Krif-KHK med Alm!

Hej Håkan!
Hej!

Ni går från klarhet till klarhet och ligger tvåa i serien. Ska ni aldrig få någon reaktion på framgången?
Det ska inte behövas då vi har ett tryggt grundspel att luta oss tillbaka på. Vi är jävulska vinnarskallar i Krif och vill vinna varje match, kommer förhoppnigsvis aldrig komma någon negativ reaktion på höstens framgång. 
 
Mål senast mot Halmstad, du börjar bli en poängkung;)!
Hehe... Nja kan man inte kalla det. Ibland studsar pucken in även för mig,kanske har lärt mig sikta;) 
 
Stekhet derby på onsdag, vad tror du om matchen?
Blir en tuff match. Kommer fortsätta där förra matchen slutade, dvs jämn och intensiv match. Vi är hungriga och har blivit bättre och säkrare i vårt spel sedan vi sist möttes.

Ni har tolv raka utan förlust precis som Örebro hade innan de mötte Malmö. Nu blir det stopp för er mot KHK, eller hur?
Nej det tror jag inte. Men som sagt det kommer bli en jämn och tuff match.  Vågar inte tippa utgången men tror vi vinner tack vare stödet av hemmaplan.

2 kommentarer:

  1. Ja vi såg ju första matchen hur mycket hemmastödet hjälte! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker fortfarande att Alm skulle varit kvar i KHK. Kempe snett ute när han inte förlängde hans kontrakt. Aaro har inte briljerat i mina ögon.

    SvaraRadera