måndag 7 november 2011

Dålig planering!

Är mycket fundersam på hur KHK har tänkt egentligen. Imorgon kommer Bates Battaglia att köra sitt första ispass med efterföljande presskonferens.
Nu är det bara den lilla detaljen att jag är iväg hela dagen och kvällen och missar således denna begivenhet.
Snälla Rickard, hur svårt hade det varit om du slog eran eminente hovbloggare en signal först och hört med mig när jag kan och sedan anpassat er efter detta? Tycker du spottar på bloggen med detta loja beteende och borde ta dig en titt i spegeln. Fråga dig vid frukosten imorgon om smöret är för hårt eller osten för mjuk och inse sedan att det fortfarande finns tid för bot och bättring. Byt dag eller skjut på allt några timmar, jag är inte omöjlig. Jag kan både onsdag och torsdag kväll, slå mig en signal när det är fixat!

Grattis till alla er andra som kommer kunna bevittna både träningen kl 16:00 och presskonferensen på Nofatel kl 18:45!

9 kommentarer:

  1. Hahaha bra skrivet :D

    SvaraRadera
  2. Lilla gubben, Rickard ringde mig först och frågade när jag kunde närvara. Du ligger liiite längre ner på priolistan helt enkelt.

    Ring om du vill ha en autograf och en intervju en dag. Men skicka stålarna först!

    Väldigt ödmjuka hälsningar HF

    ps vi får väl prata ut i hänt extra om denna blogg/forum tvisten..

    SvaraRadera
  3. Det här är humor, piggar alltid upp.

    SvaraRadera
  4. Ska det vaja på detta vijset så blij jag gjinig och kansje inte vill sponsa mer. Jag tänker i alla fall inte ta flej kjoppkakor!

    SvaraRadera
  5. HAHAHA, klockrent Pålle.
    Väntar med spänning på flygande pajer igen på forumet :)

    //KHK-Johan

    SvaraRadera
  6. Kan inte heller komma dit pga. jobb....Håller med dig pålle, detta är dåligt planerat!

    SvaraRadera
  7. haha skönt med lite humor mitt i allvaret :))

    SvaraRadera
  8. Om du ska bli grinig vill jag också vara grinig, annars är jag inte med!
    Jag vill vara grinigast, annars talar jag om för skvallerreportrarna på Blekingesporten.

    SvaraRadera
  9. Nej förfaan MM, säg inget till skvallerreportrarna i blekinge, för dom börjar verkligen att lipa!!!

    SvaraRadera