måndag 15 augusti 2011

Upp till bevis Ellerstad?

Här kommer en intervju med Sebastian Ellerstad.

Hej Sebastian!
Tjena Micke

Har du kommit till rätta i staun?
Ja jag har varit här sen i början av Maj så har kommit in bra både i laget och i stan...

Har du installerat tv-spelet;)?
haha.. nä det har jag inte gjort... det ligger fortfarande i en låda efter flytten från tingsryd ;)

Efter två framgångsrika div1 år i Taif och VH blev det desto anonymare i Troja förra året. Vad hände?
Ja vet inte riktigt.. det var nog många saker som spelade in..men jag har lagt den säsongen bakom mig och kört på rejält i sommar och ser fram i mot en rolig säsong med KHK...

Känns som det är upp till bevis nu för att studsa tillbaka på rätt spår igen. Vilka förväntningar har du på dig själv denna säsongen?
Ja klart det är så.. mina förväntningar på mig själv är att jag ska göra det jag kan för att hjälpa laget så långt som möjligt.. sen självklart vill man ju göra mål och poäng men jag har inte satt upp något personligt mål på den biten..

Funkar det bra med Ruiz och Wallmark?
 Det känns bra men kommer nog bli bättre om vi får köra ihop lite mera, tar alltid en liten stund och spela ihop sig..

Vinner du KHKs poängliga?
Nja blir svårt.. tror #19 tar hem den...

Tack för intervjun Sebastian och lycka till!
Tack själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar