lördag 14 april 2012

Silly!

Sillysäsongen har börjat och spekulationerna är många. Man kan läsa om allt från NHL spelare till mer realistiska namn som kommer ansluta till KHK. Som alltid när det gäller silly season är det mycket rykten och det mesta ska tas med en nypa salt.

De hetaste ryktena just nu är:
Sportchef, klubben förhandlar med Bengtzen men inget riktigt klart.
Tvillingarna Westerholm är i valet och kvalet.
Två utflugna KHK juniorer ryktas tillbaka.
Luleåkillen Kim Karlsson ska finnas på radarn.
Elofsson ska vara klar.
Ågren är sugen på en fortsättning men tvekar då det innebär en flytt för hela familjen.
Larsson vill gärna stanna och ska träffa klubben nästa vecka.

Har ni något intressant får ni gärna dela med er till mig på mail: polle.kikare@hotmail.se

5 kommentarer:

  1. Larsson håller inte enligt mig. Tvillingarna vill jag inte se om dom visar de egot.

    SvaraRadera
  2. Hoppas Larsson stannar, han visar kämparglöd och ger alltid allt! Tvillingarna klarar vi oss utan enligt mig, gillar inte deras attityd.....

    SvaraRadera
  3. Vill ha tvillingarna och ågren

    SvaraRadera
  4. Ågren JA utan tvekan.
    Tvillingarna NEJ tack om dett stämmer att dom ställer krav på att ha en given plats i först/andra femman.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag betvivlar att Kempe går med på sådana krav. Det är väl han som bestämmer hur kedjorna ska se ut, inte den som köper in spelarna? Kempe har tidigare visat att han inte är feg för att sätta dem på plats som inte följer hans regler.

      Radera