söndag 22 maj 2011

Intervju med Johan Bengtsson, White Angels!

Johan eller "Bengan" som han oftast kallas är styrelsemedlem i Krifs supportergrupp White Angels. Han sköter även om intervjuer mm på krifs officiela hemsida!

Grattis till div1 platsen!
Tror jag talar för många när jag säger äntligen!! Och tack så mycket!

Ni var i precis samma läge iår nere i helsingborg som när ni missade att gå upp förra året. Beskriv stämningen och känslorna i Olympiarinken!
Det var en magisk stämning! Det var som om man kunde ta på den, En hel del nervositet men mycket glädje! Får ju säga att jag har aldrig upplevt något liknande som nere i Helsingborg. Sjukt häftigt!

Vad kan vi förvänta oss när ni nu kommer att inta bortastå i Telenor Arena?
Jag tror att ni kan förvänta er en folkfest utan dess like! Något jag ser fram emot något enormt iaf!

Ni har ett rykte om er att vara riktigt röststarka och hålla igång ordentligt. Kan ni leva upp till det nu när klackmatcherna blir tuffare?
Jag tror att WhiteAngels har goda chanser att stå upp mot dom flesta klackarna i div1. Vi har ju blivit kallade både för Sveriges bästa div2 klack och en klack i Allsvensk klass i olika forum och i tidningar.

Dina synpunkter på Krifs lagbygge så här långt?
Jag tycker att KRIF värvar otroligt smart för att vara nykomlingar i div1. Ett ungt och hungrigt lag med en spets på lite äldre hockey kompetens. Tro och hoppas att det blir mycket bra!

Var hamnar Krif i tabellen?
Mycket svår fråga eftersom att man inte har sett laget på is än, men man hoppas ju alltid på det bästa!! Det är nog allt jag kan säga om den saken!
Stort tack för intervjun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar