torsdag 3 maj 2012

Jonas Wallgren?

Jonas har helt försvunnit från allas tankar verkar det som. Han fick i stort sett hela säsongen spolierad p.g.a skador och sedan har det varit väldigt tyst om han så jag tog kontakt med han ikväll för att höra hur framtiden ser ut.

Tjena Jonas, hur är läget med dig?
Tjena! Jo det rullar på faktiskt.

Har du pratat med klubben efter säsongens slut?
Nej dom har inte sagt ett ljud till mig dessvärre, det indikerar väl på att det inte blir någon fortsättning...

Hur går dina egna tankar om framtiden, är skadan läkt? Vill du fortsätta i KHK eller är det annat som är på gång?
För min del så är skadan läkt men känner att jag vill bli helt frisk i både huvud o kropp till 100%. Vad gäller KHK så beror de helt på vad dom har tänkt sig

Hoppas allt fixar sig och att vi får se dig på isen snart igen var du än spelar! Ha de gott!
Tack. Detsamma!

På de få matcherna jag såg han tycker jag han visade upp ett bra spel och det är inget tvivel om att det är en riktigt bra back som om han är hel garanterat skulle tillföra mycket för lag i toppen på ettan eller mitten/botten på HockeyAllsvenskan

1 kommentar:

  1. "Har du pratat med klubben efter säsongens slut?
    Nej dom har inte sagt ett ljud till mig dessvärre, det indikerar väl på att det inte blir någon fortsättning...".
    Märkligt agerande av en arbetsgivare. Ska spelaren ägna sig åt tankeläsning ? Hur ska spelaren kunna planera sin tillvaro när han inte hör ett ljud. Detta är tyvärr inte första gången sportgrupp och tränare i KHK uppvisar stora brister i kommunikationsförmåga.

    SvaraRadera