söndag 4 december 2011

Vinst på straffar!

Nyss hemkommen från Malmö kan jag efter en snabbkoll på swehockey konstatera att de går att prata om motivation tills kinderna blir röda men det är en annan sak på isen! En eloge till Nybro som efter senaste veckornas turbulens klarar av att knipa en pinne.
Att det bara blir två poäng betyder lika mycket som att OIK ikväll förlorar borta mot Halmstad, ingenting!

Glädjande att Tomi verkar vara riktigt på gång.

Även roligt att ungtupparna producerar!

14 kommentarer:

  1. Vinst?? Enligt KHKare som man har pratat med så räknas ju inte en vinst på straffar eller övertid. Khk har ju en vinst och två lika mot KRIF ;) inte en vinst och två förluster ;)

    SvaraRadera
  2. Är det ens någon ide att åka ut till arenan mer om laget inte tänker spela förrän efter jul?

    SvaraRadera
  3. Om jag säger så här: Jag förstår varför KHK letar nyförvärv, och nej, jag ska inte ut till Arenan förrän allettan drar igång.

    SvaraRadera
  4. Fan vad ni gnäller att ni bara orkar !!!!!!! Finns det något positivt någon skriver om KHK ??!!! Tycker detta är sandlåde nivå !!!!!! Skit i att åka till arenan då !!!! Ni är i te riktiga fans !!!!! Pinsamma ni är !!!!!

    SvaraRadera
  5. 3000 på läktarna och man kan höra en knappnål falla till marken....ja det är riktig KHK-stämning det...

    SvaraRadera
  6. Räknas ens supporterstyrka i antal år med säsongskort (17) eller i antal skrivna utropstecken?

    SvaraRadera
  7. Kan någon här förklara för mig varför Aaron får spela och inte J.Pettersson???????????

    SvaraRadera
  8. Det är Söndag, kan det spela in på prestationen!

    SvaraRadera
  9. Tack!Äntligen någon som håller med mej.Har skivit här innan om hur gnälliga dom är.Borde stötta sitt lag.Det bästa för laget är att såna håller sig hemma.Pinsamma är en perfekt beskrivning.

    SvaraRadera
  10. Jag visste inte ens att Aaron spelade i KHK!

    SvaraRadera
  11. Varför spelade Ottinger med heltäckande visir idag?

    SvaraRadera
  12. Jag har aldrig varit på hockey i Tingsryd, men va fasen händer där uppe i skogarna? http://www.youtube.com/watch?v=u_h-od4sInQ

    SvaraRadera
  13. Ursäkta så sjukt mycket för felstavningen... Hoppas du lyckades förstå vad jag menade ändå...

    SvaraRadera
  14. Klart jag förstod, kunde bara inte hålla mig :)

    SvaraRadera