fredag 16 december 2011

Sluttabell mot tabelltipset!

Innan säsongen tippade jag grundserien och nu kan jag konstatera att det blev 5 rätt av 10, är väl helt OK? Är tydligen bättre på att tippa bottenlag än topplag, får bättra mig här till AllEttan! Sluttabell i fetstil!

  1. KHK , Har gått sådär i träningsmatcherna men jag tror på laget! Resultat(4), en fjärdeplats blev det. Har inte fått spelet att stämma mot de andra topplagen.
  2. (2)OIK , Målvakterna har visat att de pallar trycket och därför hamnar de lite högre upp än senast! Resultat(2), precis som jag tippade.
  3. KIK , Har inte heller övertygat i träningsmatcherna men där finns potential till topp 3! Resultat(1), har visat sig grymt stabila och tog förstaplatsen!
  4. Nybro , Har ett stabilt lag och kommer absolut slåss om AE platserna. Resultat(5), hamnade på en femteplats men var aldrig nära topp 4.
  5. Mörrum , Chans på topp 4 men räcker troligen inte hela vägen! Resultat(6), Sexa i tabellen och räckte mycket riktigt inte till. 
  6. Krif , Försäsongens riktiga utropstecken. Men nu börjar allvaret och en 6 plats känns realistisk! Resultat(3), trea och årets absoluta utropstecken. Hur långt kan det bära?
  7. Halmstad , Ett lag utan flärd men som ändå gjort det bra. Resultat(7), precis som jag tippade.
  8. (8)Pantern , Tidigare ett topplag men likt förra året är man långt ifrån toppen i år också! Resultat, precis som jag tippade. 
  9. Kungälv , Missade AE med en hårsmån förra året men tappet av Luukkonen blir kännbart! Resultat(9), precis som jag tippade.
  10. Helsingborg , Trots några fina nyförvärv känns laget alldeles för svagt för nåt annat än botten! Resultat(10), precis som jag tippade.

1 kommentar:

  1. Fy fasen vad du är duktig, ska vi tippa stryktipps ihop ?

    SvaraRadera