söndag 18 december 2011

Halvtidskoll, Pöllänen!

Inför säsongen körde jag godkänt/underkänt och vad jag förväntade mig av nyförvärven. Här kommer en halvtidskoll på hur det ser ut enligt mig!

Här är förväntningarna av klara själ väldigt höga. Tomi är värvad som en poängspruta och inget annat. För att få godkänt krävs runt 1,5 poäng per match(60p på 40 matcher).
Mindre än 50p är underkänt och över 60 är väl godkänt!

Halvtidskoll, Pöllänen har hittills gjort 14 mål varav 7 i PP och 16 ass vilket ger 1,11p i snitt. Han inledde säsongen svagt och var i början inte alls vad jag förväntade mig men har nu på slutet kommit igång på allvar och med lite flyt kommer han klara mina 50p för godkänt. Har bidragit i BP på ett bra sätt. Även visat bra intensitet och skridskoåkning på slutet som lovar gott inför fortsättningen.

2 kommentarer:

  1. Kan det vara så att Pålle gillar Pölle ? :)

    SvaraRadera
  2. Tjena Pålle, lite O:T, men har du nån koll på Vimmerby-matchen om den sänds på KHK-tv eller om Vimmerby har egen Web-tv kanske?
    Har du hört eller sett nåt om detta?
    Kollade LG-sport men där stod inget heller..!

    SvaraRadera