lördag 26 januari 2013

Avfölj!

Ibland händer olika saker som får en att tänka till, att omvärdera och ta nya kloka beslut. Ett sådant beslut är att jag kommer som det heter på twitterspråk att avfölja mig själv på de flesta sociala medier.

I snart två år har jag lagt sjukligt mycket tid på att driva bl.a denna bloggen. För mig är det allt eller inget, av eller på, det finns tyvärr inga mellanting. Detta har tagit alltför mycket dyrbar tid från mina nära och kära, tid som vi inte får tillbaka men som jag från och med nu kommer tillägna de som står mig närmast.

Därför väljer jag att avsluta detta kapitel här och nu för att i framtiden kunna följa hockeyn på ett mer normalt sätt, som alltid på sektionC rad 7 plats 22, det förändras aldrig!

Som avslutning vill jag tacka er trogna läsare för denna tiden och att ni har tagit av er dyrbara tid till att läsa vad jag skrivit. Nu får ni lite tid över använd den klokt för den kommer inte tillbaka.

Mvh
Pålle

6 kommentarer:

  1. Tack för det du skrivit och delat med oss. Du har min fulla respekt i ditt beslut. Ta hand om familjen.
    Mvh, en trogen läsare

    SvaraRadera
  2. Helt rätt Micke!
    Tråkigt att inte få följa dig på denna bloggen mer, men jag hoppas att vi kan fortsätta med www.bradrag.blogspot.com
    Bara vädret kan ordna till sig så båtarna kan kastas i.

    SvaraRadera
  3. Tack Pålle för underhållningen du bjudit på, vet vilket dj... jobb det är att vara uppdaterad och desutom hinna skriva också

    TACK, TACK TACK

    SvaraRadera
  4. Stort TACK Micke för denna tiden. Kommer att sakna bloggen.

    SvaraRadera
  5. Du tar med största säkerhet rätt beslut, tack för god och underhållande läsning

    SvaraRadera
  6. Jag måste tacka jag också. Har följt dig och dina intressanta och kunniga inlägg hela säsongen. kommer att sakna detta mycket.
    Tack för allt!

    SvaraRadera