söndag 12 juni 2011

Överraskning på matchstället!

På KHKs hemsida kan man läsa att det kommer en överraskning på matchstället som framförallt de äldre supportrarna kommer att gilla. Då jag tillhör de äldre supportrarna så börjar jag givetvis att spekulera i vad det kan vara. Får jag ha en egen önskan så vore det att KHK gör ett tredjeställ i de gamla KIK färgerna orange/svart som de använder vid speciella matcher (derbyn t.ex). Givetvis ska vi supportrar kunna köpa denna tröjan. Vore väl nåt nu när klubben firar 10 år.

Vad tror ni det kan vara?

5 kommentarer:

  1. Orange gör mig spyfärdig.

    Blicka framåt för h-e.

    SvaraRadera
  2. Ja Personligen vill jag också ha de gamla färgerna. Fan vad gott det hade vart, varför inte en delad logga dessutom, halva gamla KIK symbolen och andra halvan ekoxen. Detta skulle ju passa eklöv och ekoxe etc ;)

    SvaraRadera
  3. Bakåtsträvsre
    Klart som fan att inte KIK´s färger eller logga ska vara med!

    SvaraRadera
  4. Den oranga färgen tycker jag visst man kan ha på ett tredje ställ. Däremot så självklart KHK-loggan finnas med inte något KIK

    SvaraRadera
  5. ett tredjeställ brukar vara av gammal stil o varför inte ta dom gamla färgerna. Förstår inte hur man kan se det som att sträva mot det forna....

    //
    Sollet

    SvaraRadera